Møtet Walnut Anew

Chilled luft børstet ansiktet mitt og ryggen av hendene mine mens solen varmet meg. Shadows spilt over landskapet skifter fram og tilbake som Jorden roterte rundt solen og brisen danset gjennom lemmer og bladene på trærne. Rocks knaser under føttene mine og slipe mot hverandre er de eneste lydene jeg hørte i begynnelsen. Jeg flyttet ned en liten, men forrædersk bakke, hvor tunge mengder liten hvit stein har blitt skjenket som en sti som fører til stien. Jeg kom til et valg. Må jeg følge stien rundt kanten av den gamle spørring i samfunnet vårt, eller må jeg følge stien som reiser ned gjennom spørringen? Felgen ringte til meg. Vandring langs denne veien jeg spurte min beslutning om å forlate mitt kamera bak i bilen. Noen områder innenfor den gamle strip-pit holder vann med kullsyre. I dag var vannet krystallklart og skapt et vakkert syn fra toppen av felgen. Ah, hva en fantastisk fotografiske muligheter. Jeg må snart komme tilbake med kamera i hånden og et håp i mitt hjerte til å oppdage en annen klar dag å fotografere en slik vakker scene.

Ser ned på søket gulvet jeg ta varsel om hvordan det er å fylle med ny vekst. Cattails, små grantrær, gress og andre diverse busker og trær har presset frem gjennom grov stein gulv og vegger for å komme oppover. Holder hender noen stå i små grupper mens andre stå alene. En snakelike sti slynger seg gjennom bunnen av spørringen slithering fra den ene siden til den andre. Selv om denne veien ble opprettet av DePauw University personalet når universitetet tok eierskap til og bevart dette området og slått den inn i DePauw Nature Park det glatt glir inn i landskapet som om det alltid har tilhørt det. Igjen mine øyne reise til vannet. Jeg husker en dag i fjor sommer da min mann og jeg tok vår da tre år gamle langs kortere bane inn i bunnen og våget seg inn på den steinete kysten av vannet. Våre unge sønn opplevde stor glede i å velge akkurat den rette liten stein og kaster den i vannet. Den plunk av vannet akseptere vekten av steinen, eksplosjonen av vanndråper hoppe opp i luften og krusningene drivende ut blir større og større fengslet ham.

Flytte på rundt kanten jeg kom til et annet valg i baner. Uten å nøle jeg valgte stien som ledet bort fra spørringen og inn i mørke skogen. Crickets spilt kontinuerlig en søt melodi, men jeg begynte å legge merke til at alle de skog dyrene var å holde skjult. Kanskje, vibrasjonene av mine fotspor holdt dem unna. Noen ganger vil jeg høre hva syntes å være en fare avsted i børsten, men øynene mine var ute av stand til å spionere bevis for slikt. Ettersom flere filialer i stiene dukket jeg fortsatte å velge den veien som ville bære meg dypere inn i frodighet av naturen å kjenne til slutt disse løypene vil vikle rundt før de ble plassert i skogbunnen ved siden av elven. Banen selv skifter fra grus, gress, til en seng av vissent løv, til sand førte meg opp og ned bakker og rundt kurver i magen av skogen.

Plutselig stoppet jeg i mitt spor. Jeg hørte en lyd jeg var uvant til. Jeg ventet, stille. Jeg hørte den på nytt og deretter fikk et glimt av en stor og fantastisk blå fugl. Så sjelden opplever Blue Heron, hadde jeg ærlig talt glemt han bor her. Jeg trodde kanskje hans kall og hans rask flytur var knyttet til min tilnærming, men da jeg flyttet framover jeg erkjente det var sannsynligvis på grunn av en mann og en kvinne foran meg. De hadde to store hundene – en golden retriever og en hvit gjeter. Vann glitret som den raste ned pelsen og dryppet tilbake i bekken. Hundene romped og plasket som de spilte i bekken &'; s kanten. Blue Heron var tydeligvis misfornøyd med sin ankomst og atferd. Videre nedover stien jeg opplevde Blue Heron igjen som han eller en annen skrek på hunder ankomst – Jeg hadde stoppet en måter tilbake og paret og deres hunder hadde passert meg på veien.

Flytte gjennom skogen ble jeg fascinert på endringen i skog samfunn. Frog, Cricket, Fish, og Tyrkia Vulture delte søket sengen mens Blue Heron, Dragon Fly, White-tailed Deer, og en enorm mengde fugler delte bekken. En del av bekken føltes som et fuglereservat. Telle utvalg av fugler og deres sanger var umulig for meg. Thunk, thunk, thunk. Rødhåret hakkespett banket på et tre. Kvinne Goldfinch landet på en gren innen fem føtter meg. Jeg stoppet for å nyte hennes, “ Hei skjønnhet &"; Hun la hodet på skakke, løftet av og flyttet til en annen gren bare noen få fot lenger ned i banen. Luften var fylt med bevegelser av fugler her og der, lav og høy. Cardinal fløy over min sti kvitrer som han landet.

Som jeg slått fra bekken med sin lave, men raskt bevegelige vann, og miniatyr fossen skapt av en stor gren og steiner jeg ledet tilbake mot de dypere skogen. En stor mørk skygge kom ut av ingenting og dekket Caterpillar som hun tappert tar på reisen av krysset grusgangen. Jeg var i stand til å stoppe min fot i tid. Jeg stoppet, satte seg på huk og snakket forsiktig til henne. Hun stoppet bare et øyeblikk før pumping hennes små beina så fort de kunne gå til å flytte opp og ned de små åser og daler av banen. Dessverre, jeg la merke til en annen gravemaskin som tilsynelatende hadde jeg ikke savnet å treffe med min sneaker. Mitt hjerte nådde ut til ham som han vred seg på grus. Kan ikke fortsette på han snudd og floppet hvor han var. Jeg unnskyldte fra dypt i mitt hjerte. Jeg vet at ikke alle vil overleve – Ikke alle av oss og ikke alle larver, men hjertet mitt fortsatt innsnevret med sin smerte. Ved å se den første larven gjøre det på tvers av banen til gresset utover Jeg tok min permisjon.

Så møtte jeg Walnut. Følelsen dårlig om kritisk såret larven bak meg jeg hadde mine øyne kastet nedover, men jeg visste at jeg gikk glipp av så mye skjønnhet rundt meg. Som min blikket flyttes oppover igjen møtte jeg Walnut. Venstre skritt, riktig skritt, venstre trinn, venstre fot roll, ankel kronglete – i det virket som slow motion mitt venstre ben var ikke lenger under meg og min kropp pitched frem hendene utstrakt. Tanker stormet gjennom hodet mitt, men jeg var ikke i stand til å hindre at mine hender sliping i grus. Med en vri var jeg i stand til å lande på min bak med et dunk. Jeg satt der en stund beundrer mine hender inspisere skaden og anerkjenne smerten. En bit av skrelles huden her og ødelagt hud det venstre håndflatene brenning. Jeg satt der med en latter i mitt hjerte og et smil på ansiktet mitt for jeg hadde møtt Walnut. Jeg er usikker på meldingen, men det synes jeg var ikke gi Walnut nok oppmerksomhet. Jeg var for opptatt beundrer fugler, vann, larvene og øyenstikkere. Walnut minnet meg, ingen altfor forsiktig, å ta til etterretning alle.

Denne lange eventyret i dag brakte meg glede og smerte. Det minnet meg om den emosjonelle og åndelig helbredelse naturen har å tilby. Og det satte sitt preg på mine hender og boms for ikke å glemme hvor viktig det Alt er – hvor viktig vi alle er. I dag møtte jeg Walnut nytt

åndelig helbredelse

1. Bryllups Bønner og velsignelser for ekteskap seremonier og Receptions
  2. Her er Grace
  3. Crown chakra healing med letthet gjennom affirmations
  4. Bøker og blader for å øve åndelig healing
  5. Hjelper kroppen ta opp med din Consciousness
  6. Drømmer du om Big Og Tenker Small?
  7. Åndelig helbredelse for Acne
  8. Healing med Hurt: Bruke smerte for å hjelpe Others
  9. Helhetlig og åndelig helbredelse teknikker for å øke din energi!
  10. Aura Balance & Rens Bruke EFT
  11. Hva er Holistisk Healing
  12. Åndelig helbredelse for cancer
  13. Indras Net
  14. Med fokus på hva som er riktig i stedet for hva som er galt med You
  15. *** Den Benefit of Distance i Avstand Healing
  16. Utover Duality: Healing The Fragmentary Body
  17. Er det en sammenheng mellom åndelig velvære og Addictive Behaviors?