Volcano Gods

Siste måned jeg avslørte et utdrag fra min kommende bok-Sitter i sirkel med gudene. Jeg avsluttet med et spørsmål, som jeg oppdager på den andre siden av portalen? (Vennligst referer til forrige måneds nyhetsbrev aktualisert Ascension). Før jeg kan røpe at informasjonen jeg ønsker å veve ett viktig aspekt i denne halsbrekkende reise som jeg befant meg i.

Hvert år light, skolen og samfunnet som jeg stiftet, setter på en Spirit quest praksis. Vi har siden endret steder, men i år søken ble holdt i Dufers, Oregon, en høy ørkenområde med Ponderosa furu, tørr pensel, og tøffe forhold. Landet er tørre og naturskjønne. Under jakten normal rutine av dagen starter med meg å gjøre en sjamanistiske reise for å samle informasjon fra åndene om de questers ut på bakken. En spesiell leir for noen år siden hadde ca 15 questers og en leir på 60 personer i støtte. De i leiren ber og lever i konstant telepatisk kommunikasjon med dem på bakken. Alle er også involvert i et miljø med instruksjon og læring i det daglige samlinger knyttet til søken.

I løpet av min reise denne morgenen jeg fant meg selv sier den hensikt at jeg ønsker å gå til etterkommerne. Jeg ville reise inn i fremtiden og be disse vesener om hvordan å veilede de andre i leiren og hva som ville være best for de questers på bakken. Sjamanistiske trodde ville forstå at det er en dimensjon der fortid, nåtid og fremtid presiderer og det er dimensjoner der de ikke finnes. Dette gjør at Journeyer å gå til noen øyeblikk i tid - forover eller bakover for å få informasjon. Ideen om å reise til etterkommerne var spontane og intuitive, det presentert som en idé, og jeg gikk med den. Jeg umiddelbart merke en sirkel av mennesker. De ble sittende og jeg umiddelbart antok at sirkelen var kjent med hva vi hadde i leiren. Jeg sa til åndene-'Oh ting er fortsatt det samme, selv i de fremtidige folk kommer sammen i en sirkel for å holde plassen og å forene. "Åndene svarte:" Se nærmere på sirkelen. "Som jeg zoomet inn mitt perspektiv jeg innså at ja det var figurer av mennesker sitter i sirkel, men sirkelen ble faktisk består av andre figurer også. Jeg ble informert om de andre tallene var guder.

Informasjon begynte å strømme inn. Vanligvis under disse morgen reisene jeg lå på min barneseng og Terry Kem min "høyre hånd Man" sitter i en stol ved siden av meg trommer. Trommingen stimulerer min reise. Jeg har alltid reise ut høyt, noe som gir meg mye bedre observasjon beskrivelse og tar meg dypt inn i reisen opplevelse. Informasjonen som startet streaming i spente meg, og jeg ønsket å signalisere Terry også ta mentalt notat av hva jeg sa så alle detaljer vil bli husket og spilt inn. Jeg hadde ønsket at noen andre var i rommet for å ta notater eller som Jeg hadde en opptaksenhet. Jeg ble fosser med informasjon og får høyere og høyere med min kanalisering. Terry er en veldig respektfull person trommet høyere for å gi meg personvern at han trodde jeg trengte, og vendte seg bort fra høyt tale at jeg var opphisset prosjektering. Jeg ble overlatt til meg selv med min begeistring og lidenskap av hendelsen. Jeg følte meg som om jeg hadde låst opp en dør som var ventet å bli åpnet, og ved åpning det rushes av energi ble spilling ut. Energi i form av informasjon åndene ønsket å dele.

Først min intensjon var adressert. Siden de fleste questers alltid ønsker som sin intensjon om å være "mer knyttet til kilden" min reise intensjon har som integrert i det. Hvordan kan jeg hjelpe questers skaffe den forbindelse at de søker? Hva kan jeg gjøre for å hjelpe?

Etterkommerne sa- ett av problemene med menneskeheten er denne ekstreme følelse av frakobling som vanligvis følte. Ikke bare de questers men mennesker generelt har en lengsel, et behov for et ønske om å få kontakt med en slags åndelig kraft. Åndene informert meg om at dette frakobling er enda tydeligere i vår 21-tallsatmosfære. De ytterligere aksentuert at Gud at vi ber til er ikke av denne verden (som jeg vil kalle midten), men i en annen verden (som jeg vil kalle øvre eller nyere). Tanken er at mange mennesker ikke se Gud lever på planeten med dem, men er noe annet sted, et sted større. Denne enorme separasjon er en del av problemet. Våre urfolk forgrunnen-fedre tilba gudene rundt dem. De delte jorden sammen. De blandet og kommunisert, samhandlet de.

Siden jeg gjorde reisen ligger i en by utenfor Portland åndene fortalte meg det primære GUD av dette landet ble vulkanen GUD. At dette GUD legger sovende og stille. Men hun kunne gi så mye oppfyllelse til de som er koblet på med henne. Etterkommerne der sier at i fremtiden folkene ville være tilbake koblet til gudene i deres land og ikke føler at dette var en blasfemisk handling, men en av helhet og enhet. Disse GODS er involvert i den sirkelen som jeg opplevde på reisen. Det var enhet, samhold, kjærlighet og stor empowerment. Ingen var mindre enn, det var en sirkel av empowerment. Åndene sa at vulkanen GODS hatt mye å dele, men de ble koblet fra energiene til vantro, frykt og evolusjonær frakobling. Folk gang danset på sine føtter, sang og trommet til dem, ofret, og ba om deres veiledning, beskyttelse og hjelp. Nå de som tromme og synge durer men ikke dirigere sine intensjoner til de av denne middel verden, men igjen søker veiledning og healing fra de allierte ikke av denne verden. Hvis jeg virkelig ønsket å hjelpe de questers og leiren for den saks skyld vi ville forplikte seg til å lytte til de midterste verdens gudene igjen.

Jeg var i tårer på slutten av reisen. Spent, fengslet, men likevel litt bekymret for hvordan å presentere denne informasjonen til gruppen. Jeg var fortsatt ny i enorme informasjonen som kom gjennom på søken og hvordan malen av søken tilbudt en beholder med stor styrke for å få kontakt med åndelige vesener i en autentisk og tydelig måte. Nå i 2012 og etter å ha gjennomført 27 oppdrag jeg er klar og fortsatt i ærefrykt for det store og livet endrer informasjon som kommer gjennom i disse tider.

Jeg kom ut av reisen, tok notater og sendte ut en melding om at vi ville samle som et fellesskap under bønne telt. Jeg tok mine notater fordi jeg ikke ønsker å utelate noen av detaljene. Jeg bestemte meg for å lese dem til gruppen. Jeg hadde litt av nøling kurs gjennom kroppen min som min sterk kristen bakgrunn dukket ofte lyst til å holde meg tilbake fra å oppnå en viss styrking at de gamle reglene forby og straffe, tenker Oh Jan du har sagt noen virkelig blasfemiske ting før, men dette tar kake. Jeg tenkte, vel, hvis jeg lese mine notater jeg slipper å se kroppsspråk. Jeg fortsatte med mine øyne ned lesing. Jeg hadde ca 5 sider med notater, så det tok litt tid å dekke materialet. Når jeg er ferdig Jeg svelget hardt, overrasket over hvor nervøs jeg var og løftet mine øyne. Før meg var 60 personer gråtende og følelsesmessig flyttet til et sted av nåde og medfølelse. De ble overveldet i lidenskap for å koble til igjen. Making erklæringer som "jeg ønsker å forplikte seg, ønsker jeg å høre, jeg ønsker å hedre vulkanen GOD!" Jeg var overlykkelig med sitt svar, og innså hvor dumt det var for meg å bekymre deg. Selvfølgelig ville de svare på denne måten. Sannheten ringer sant. Det bringer en kropp respons som resonerer på en kjærlig måte. Vi bestemte oss for å opptre som en gruppe.

Landet i Duffer er ekstraordinært. Vi hadde 140 dekar å streife og utvide på. Det er et høydedrag opp over leiren som har en enestående utsikt over Mt Hood. Mt Hood er en av fjellene i Cascade Range som skjærer gjennom Oregon. Det er en topp på 11.500 fot. På sommeren er det ofte snø på toppen definere noen av de massive isbreer som finnes på hennes overflaten. Folket i Portland ofte appellerer til fjellet kaller det "My Mountain" eller "Vår mountain" en slags kjærlig sikt. I morgen på søken ofte går vi opp til mønet og synge sanger til fjellet, morgensolen, til naturen, og til alt liv. Utsikten og estetisk kvalitet returnerer oss med følelser av forbauselse, nåde, prakt og ærefrykt: Kvaliteter av naturen som så uerstattelig av noen annen kilde

Det ble besluttet at vi ville gjøre tilbud for fjellet, ting gjort. av naturen. At vi skulle ligge sammen etter et par timer med våre tilbud og gjøre en seremoni for gjeninnkobling. Det er utrolig hva som kan gjøres fra pinner, gress, kongler, og kjærlighet. Jeg var i ærefrykt av tilbudene som ble satt sammen. Noen av dem mesterverk av talent og fantasi. De har brent et bilde i hukommelsen min, men jeg har ingen fysiske fotografier av dem.

Vi deltar på ryggen bærer våre gaver. Hjerter var åpne, sinn ble utvidet og seremonien begynte. Ken Shirk var vår "sanger" på den tiden. En sanger i native tradisjon har en svært viktig rolle i samfunnet. Sanger som anses som hellig og kraftig holdes i sangerens hjerte. De er delt på bestemte øyeblikk og sangeren velger som vil være passende. Sangeren har hundrevis av sanger og kaller dem opp med nøyaktighet som passer til øyeblikket. Med høy røst synge de ut hver låt. Resten av oss følge med også vel bevandret i sangene ord og vocables.

På light vi har sang klasser for å lære og studere sangene. Låtene bærer stor kraft fra forfedrene og når sunget innkalling disse forfedre og andre ånder å arrangerer seremonien. Deres tilstedeværelse er følbar selv om de er ikke-fysiske vesener. Ken begynte å synge, og vi alle stemte i. Våre føtter beveget seg i en pow-wow mote trekke energi fra jorden i en bevegelse som alltid minner meg om å trekke Taffy fra bakken. Det er rytmisk og hypnotisk. Vi droppet inn i våre hjerter og ut av våre sinn plass føler i øyeblikket med hele vårt vesen. Én etter én folk flyttet ut av vår linje vendt mot fjellet og gikk frem med sitt tilbud. De snakket høyt sin forpliktelse til å lytte, til å koble til disse middel verdens guder for å reetablere en ærbødighet til vitalitet i naturen og hvordan den kan fylle oss med udefinerbare oppfyllelse. Tårene strømmet nedover ansiktene våre, stemmer rå fra sang, men spenningen opprettholdes inntil alle våre 60 personer hadde sin spesielle øyeblikk med fjellet. Tilbudene ble mounded og spredt over ryggen, vender Mt Hood. Energien var surrealistisk og kraftig; en åndelig interaksjon var blitt definert og fanget i matriksen av energi. Vi forlot ryggen i vårt eget tempo, noen mennesker dvelende i timevis bønn og fylle med den ekstraordinære energien som hadde blitt fremkalt.

Denne spesielle søken fant sted i august. Følge September jeg tok en tur til Nepal og Tibet. Denne turen var fantastisk i seg selv, men det er bare en del av det jeg ønsker å utvide på for denne historien. Mesteparten av tiden var vi ikke i områder som betjente massemedia men det skjedde at denne dagen var vi på et hotell som hadde tv. Across nyhetene var en sending fra Portland Oregon. Mt Saint Helen en topp som faktisk er i Washington hadde brøt ut igjen med stor betydning. Betydelig nok til å gjøre internasjonale nyheter! Mt Saint Helen var en iskrem toppet vulkan som hadde utbrudd i 1980 spyr aske og stein for hundrevis av miles i nærområdet. Hun er svært nær Portland selv om hennes faktiske plasseringen er i delstaten Washington. Etter hennes utbrudd hun dukket flat toppet og konkav. Mine barn da de var små sa at hun mistet hodet.

I årene etter 1980 ikke mye som skjedde med henne i alle fall ikke fra vår Portland utsikt utsiktspunkt. En og annen røyksky fakturert ut av henne toppen, men det var sjelden og definitivt ikke internasjonale nyheter verdig. På denne spesielle dagen .... hun blåste igjen, og jeg hørte om det på den andre siden av verden. Jeg visste umiddelbart fra mitt sjamanistiske perspektiv at det var en melding om at jeg var å tune inn og undersøke. Jeg hadde mine rangler med meg fordi min reise til Nepal og Tibet var definitivt en sjamanistiske eventyr med vår gruppe blir ledet av en godt kjent sjaman i Nepal.

Jeg begynte min piping og ringer til mine ånde hjelpere, sier en intensjon om å koble på med dette definert øyeblikk av Mt Helens utbrudd. Jeg ble raskt informert av åndene og GUD av vulkanen som "vi ble hørt" at vulkanen nå taler direkte til meg /oss og at dette er en sjaman drøm å ha en aktiv vulkan i "bakgården" til direkte kommunikasjon med og få tak i den informasjonen som ble tilkalt. Jeg var i ærefrykt og bokstavelig talt tatt på mine knær i takknemlighet, takknemlighet og respekt. Jeg ble informert om at vår seremoni på land i Duffer hadde tryllet frem nok strøm til å koble dette mektige vulkanen GUD og at det var mitt ansvar å samle informasjon om hva som blir tilbudt til oss som mennesker tigge for tilkobling og følelsen av oppfyllelse.

Da jeg kom tilbake fra Tibet jeg startet denne monumentale prosessen. Informasjonen som fyller min nye bok er et resultat av dette. Jeg har lagt bakgrunnen for å bidra til å definere at dette ble åndelig rettet med en slik guddommelig inngripen at ingen del av meg kunne benekte dette formålet. Det var det jeg skulle gjøre. Å bringe denne informasjonen videre til beste for min evne til å stå til tjeneste

åndelig vekst

1. Det er bare én Soul på planeten på en gang, og det er Mine
  2. "Divine folk som går mot solen"
  3. Være åndelig Koblet Now
  4. "Love and Overgi Merge Together"
  5. Erobre Mid-Life Crisis
  15. Livet ditt er ingen ulykke du velge dine foreldre & din life
  16. Karma og Evolution of Consciousness
  17. Guds Ordbok: Poverty
  18. Hva er Reiki, og hva kan det gjøre for meg?