Din ferie er ikke over før du trekker i Driveway

Alle som har gjort beslutningen om å kjøre til en langt unna ferie destinasjon vet at stasjonen hjemme synes alltid dobbelt så lang som den stasjonen der. Men i 2009, da vi gjorde vår årlige tur til Disney World med våre tre barn, det virkelig var den aldri slutter reisen.

Vi hadde tilbrakt en veldig hyggelig uke på Disney World eiendom. Etter å ha tilbrakt flere år å gjøre turen via vår Chevy Suburban, hadde vi rutinen ned til en vitenskap. På turen ned fra New York tok vi av på tidlig kveld, slik at barna å se en film og deretter sove gjennom natten som vi kjørte, ankommer i Florida akkurat som de var våkne opp for dagen. På turen tilbake, vi brukte en halv dag på en av parkene, hadde en sen lunsj og startet vår reise tilbake. Vi stopper på veien en gang til middag, og har barna sove gjennom natten ankommer tidlig morgen på huset vårt.

På denne bestemte besøk vi hadde plukket Typhoon lagunen som vår siste park besøk. Ungene hadde lei seg lykkelig ut på skinnene, bølgebasseng og generelt kjører rundt. Vi satt på en av restaurantene dovent etterbehandling vår lunsj da min mann tilfreds sa "Dette var den beste ferien noensinne." Jeg så på ham i redsel. "Hva gjorde du bare gjøre?" Jeg spurte: "Du har aldri si noe sånt før du trekker i oppkjørselen." Jeg sukket "det er det, har du jinxed oss."

Jinx side, avsluttet vi Disney World som planlagt og fikk på veien på timeplanen. Om en halv time sør for Jacksonville, min mann stille slått til meg "egentlig ikke ønsker jeg å fortelle deg dette, men bilen er ikke akselererende." Heldigvis hadde jeg min laptop og en trådløs WAN-tilkobling og fant en Chevy forhandler i Jacksonville.

Våre eksosanlegg, spesielt katalysatoren på bilen måtte byttes. Mekanikeren som kunne ha tatt ekstrem fordel av oss, tilbød å stikke hull i eksos slik at vi kunne gjøre det hjemme og har eksosanlegget skiftes til en mye lavere pris. Vi takket ham og gikk på vei nå en uventet 5 timer senere i vår planlagte stasjonen.

Problemet med poking hull i eksosanlegget er at det ikke forsvinner ut bygningen gass, som igjen fører til bilen å bremse til en gjennomgang. For å lufte systemet måtte man trekke til siden av veien og la gassen forsvinner. Som viste kveldstimene til kveld, bilen som bare kunne gå 55 km /h, ville plutselig bremse, og du vil måtte trekke seg raskt til skulderen mens lastebiler zoomet opp til støtfanger bak og careened forbi deg på 80 mph. Anmeldelser

For å gjøre vondt verre, min mann og jeg trodde vi var begynt å føle seg syke effekter av røyk sikkerhetskopiering inn i bilen. Vi følte seg svak og kvalm og måtte trekke over til noen resten stopper for å prøve og gå rundt og omgruppere. Ungene heldigvis følte ingen dårlig effekt. Som skulle ha gitt oss et hint rett? Vi dro på ferie i mai 2009 da svineinfluensa var på sin høyde. Vi fikk nesten gjennom Virginia, før min mann ikke kunne fortsette å kjøre eller sykle for den saks skyld, og stoppet på et hotell ved motorveien. På denne tiden var det formiddagen neste dag, og barna, som hadde sovet, ble nå fullt oppladet, og ønsker ikke å bli sperret inne et minutt. Min mann ble voldsomt syk i løpet av dagen som han fondly refererer til som "pusse opp badet" mens jeg dratt svakt sammen bak mine barn da de kjørte hotellets korridorer. Min mann klarte å komme seg opp om ettermiddagen for å prøve og gjenoppta tur med meg bak rattet som vi dessverre haltet gjennom I-95 korridoren gjennom Maryland, Washington DC, New Jersey, og ENDELIG New York. Det var den tregeste mest smertefulle siste etappen av en tur jeg noensinne har gjort, som ønsker desperat å gulvet gassen, vel vitende om at ville ha noen effekt på vår dra Suburban.

Vi dro til oppkjørselen rundt 5 am av andre dag på reise (en tur vi alltid har gjort i 21 timer.) Vi slet oss inn i huset og i seng, våkner og dirigere barna å gjøre det samme. Vi snakker ikke ofte av stasjonen fra helvete, og vi er fortsatt villig til å kjøre for korte ferie turer. Men vi gjør utveksling vite smiler som vi handle for flybilletter til mer fjernt ferie flekker

familie

1. Hva gjør My New baby faktisk trenger? A Informasjon til shopping i Your New Baby
  2. Er Public School Høyre for barnet ditt (del 2)
  3. Elske disse barnebarna
  4. Hjemme alene tips for Children
  5. Allmenntannlege Og Dine Family
  6. Dårlig Befellows
  7. Middelhavet Diet: Slik Lavere Kolesterol Uanstrengt ved å inkludere flere tomater i din Diet