Hans fjor var hans beste år Ever

Jeg har en sann historie jeg vil dele med deg.

Jeg elsker å reise og planlegger en biltur til Arizona med kjæresten min som nettopp hadde flyttet fra Australia for å være med meg i Canada. Han hadde aldri vært i USA og ble i påvente av eventyret. Jeg hadde vært til Arizona for noen år tilbake med en venninne og hadde falt i kjærlighet med skjønnheten i ørkenen.

Så jeg ble sittende på min datamaskin planlegger turen, jeg hørte en tydelig stemme i hodet mitt sier «Ta dem med deg." Jeg visste at "de" henvist til min mor og stefar, John som bodde i samme by. Vi hadde et veldig nært forhold og John hadde nå vært sammen med vår familie i over ti år. Han hadde et stort hjerte og behandlet både min bror Dwayne og jeg liker vi var hans egne barn. Jeg ignorerte stemmen først, fordi jeg gledet meg til å nyte reisen alene med kjæresten min.

Jeg visste stemmen innenfor var mitt Høyere Selv og vanligvis jeg lyttet som det alltid ledet meg i riktig retning. Noen ganger gjorde opprør jeg som i dette tilfellet. Hvis du vet noe om ditt Høyere Selv det er vedvarende og hvis stemmen er ignorert det vil skape et scenario som utvilsomt vil få din oppmerksomhet.

Den neste dagen for noen grunn, vi kunne ikke starte bilen. Heldigvis hadde vi en venn som er en bilmekaniker, og han kom for å inspisere og gi oss et tilbud på reparasjoner. Dessverre fant han andre problemer som måtte løses spesielt siden vi planlegger en lang biltur. Sitatet var mye mer enn vi hadde forventet og kjøretøy reparasjoner ville kutte en stor del av våre ferie budsjett.

Min mor ringte samme kveld, og jeg fortalte henne nyheten, og at vi ville bli utsette turen. Da stemmen i hodet mitt, gjentok høyt og tydelig: "Ta dem med deg.» Jeg spurte min mor om de ville være interessert i å reise med oss ​​til Arizona. Min mor var begeistret med ideen og sa hun skulle ringe meg tilbake . Innen en time, mamma ringte og sa at hun og John ville elske å bli med oss, men, min stefar gjorde det klart at de ønsket å dele utgiftene Dette var perfekt som nå ville vi ikke å utsette vår tur <.. br>

I løpet av få dager var vi på en to ukers tur stoppe i på Grand Canyon, deretter videre til Sedona og Sottsdale. Jeg hadde organisert hele turen, og også gjort plass til spontanitet. Siden det var sent i september jeg arrangert for oss alle å feire min mors syttiførste bursdag i Sedona. Kontrasten til den røde stein og grønne var fantastisk, og jeg delte med min stefar den beste måten å ta i naturen var en helikoptertur. Han ønsket å gjøre min mors bursdag spesiell og innen øyeblikk disse to dristige seniorer var på en tur i en levetid.

Vår tur var fylt med rikelig velsignelser, latter og begynne et nytt. Mamma og John, hadde vært den perfekte reisefølge, og jeg var så takknemlig for å lytte til mitt Høyere Selv.

Om seks måneder senere satt jeg på kontoret mitt får klar til å utvide min coaching praksis, da min Høyere Selv gjentok de samme ordene - ta dem med på tur. Vel, denne gangen hadde jeg ingen intensjoner om å reise hvor som helst og returnerte min oppmerksomhet på min markedsføringsplan. Det jeg trengte akkurat nå var klienter, og dessuten jeg ikke har tid eller budsjett til å gå hvor som helst. Eller så tenkte jeg. Igjen, mitt Høyere Selv var vedvarende og innen øyeblikk mamma ringte å dele nyheten om hennes tante i Pasadena, California, og hvordan hun en dag ville elske å besøke henne. Jeg visste at min mor og John ville ikke reise til USA alene, så jeg googlet noen hoteller å sjekke ut overnatting alternativer.

Jeg lærte å lytte til min Høyere Selv så jeg ringte min mor tilbake og spurte det de ønsket å gå på en annen tur. Vel, min mor var glad og denne gangen min stefar gjorde meg et tilbud jeg ikke kunne avslå. Han sa, hvis jeg planlagt, organisert og chauffeured dem rundt, så han ville betale for turen. Og han ville ikke ta nei for et svar. Så jeg har bestilt en flytur og tre av oss fløy til California for en uke ferie.

Siden min stefar var å betale for turen jeg forsøkte å holde oss på et budsjett og hadde leid en mellomstor bil. Ved landing, oppdaget vi at utleiefirma hadde ingen mellomstore biler igjen. Den eneste bilen igjen var en Cadillac SUV som de ga oss for samme hastighet som en mellomstørrelse. Vi ville være ferie i stil.

På denne turen jeg oppdaget mange ting om min trinn pappa, John. Jeg fant ut at han hadde aldri slitte shorts eller joggesko. Jeg ble helt overrasket, men så vet han jeg raskt forsto. Han var en åtti år ung, kjekk, Scottish gentleman og var alltid kraftig kledd. Han tok stolthet i sitt utseende, og det tok et par dager for å overbevise ham, men til vår overraskelse han faktisk kjøpte seg et par walking shorts og joggesko. Han bare lo da han så sine tynne ben og fleipet om hvor hvite de var.

Kjøring opp kysten, ble jeg trukket til å trekke over på en strand. Det var en overskyet dag og parkeringen var halvtomt. Perfekt for en tur på stranden. Vi tok våre sko av, gikk over den varme sanden og dyppet tærne i vannet.

Da jeg tok bilder av disse to fantastiske mennesker som lo som barn, innså jeg min stefar hadde tårer i hans øyne. Jeg spurte ham om han var ok, og han sa: "I alle sine år hadde han aldri følt havet mellom tærne før." Jeg hadde ingen anelse om. Gledestårer rant nedover ansiktet mitt og takknemlighet fylte mitt hjerte.

Vi hadde mange nyvinninger på denne turen, og vi var velsignet med letthet og eleganse i hvert øyeblikk. Jeg var så glad for nok en gang å ha fulgt gjennom med visdom av mitt Høyere Selv.

To måneder senere, gjett hva? Stemmen. Igjen! Ja, jeg hørte de samme ordene - ta dem med deg. Denne gangen jeg lyttet og jeg var følelsen trukket å invitere hele familien min som følger med min bror Dwayne, min mor og John så vel som min far og min trinn mor som bodde i en liten by i BC. Kjæresten min og jeg hadde brutt opp på denne tiden; derimot; vi fortsatt var venner og min familie elsket ham. Og ja, begge settene med foreldre var gode venner, og var begeistret med tanken på alle oss som reiser sammen.

Så jeg organisert og planlagt en fire dagers helg for alle sju av oss å fly til New York by . Min bror Dwayne og jeg hadde vært på big apple flere ganger i vår tidligere virksomhet, og nå var vi glade for å endelig vise fram denne fantastiske byen til våre foreldre.

Igjen, to måneder senere ble jeg sittende på min datamaskin skriving og enda en gang jeg hørte visdom mitt Høyere Selv - ta dem med på tur. Det kan høres litt sprøtt, men jeg har lært å lytte til min Høyere Selv, selv om jeg ikke vet årsaken i øyeblikket.

Så jeg ringte min mor og trinn pappa og spurte om de ønsket å reise til California og bruke hennes syttiandre bursdag i Santa Barbara. De sa umiddelbart ja og tre av oss var på vei for et nytt mirakel fylt eventyr. Jeg chauffeured dem opp kysten til et vakkert ferie var vi wined og spiste, lo til vi gråt, avslappet og forynget.

Hjemme igjen, har ikke vært tilbake fra vår tur for mer enn en uke mamma ringte for å si hvor mye hun likte du reiser med meg. Og at hennes og John lurte på om vi kunne gå til Hawaii på vår neste tur. Jeg elsker Hawaii og var begeistret med sine valg av en tropisk reisemål. Når jeg hengt opp telefonen, innså jeg at jeg ikke føler den samme følelsen av at det haster som jeg hadde opplevd for tidligere turer. Jeg ventet å høre ordene hvisker fra mitt Høyere Selv. Disse ordene kom aldri.

I løpet av en måned oppdaget jeg hvorfor. Min stefar John hadde ikke vært helt bra, og bestemte seg for å se sin lege. Mens det stormet de ham til sykehuset, og den dagen ble diagnostisert med avansert akutt leukemi. Innen en uke gikk han bort.

Jeg deler denne utrolige opplevelsen med deg for å oppmuntre deg til å alltid lytte til din indre stemme av visdom, selv om det ikke gir mening. Ditt Høyere Selv vet alltid hva som er best for deg og hva som er best for andre, og hvis du lytter du er sikker på å bli guidet på et fantastisk eventyr.

Jeg er så takknemlig for at jeg tok deg tid til å lytte. Jeg er så takknemlig for at jeg ikke bruker den unnskyldningen, for å være for opptatt. I å si ja til livet, fikk jeg til å vitne og oppleve en annen side av en mann som jeg hadde kjent i mange år, på en helt annen måte. Disse turene var en velsignelse for oss alle, og minnene jeg har er uforglemmelig. Bare timer før min trinn pappa døde han delte med meg, at dette hadde vært det beste året av sitt liv. Han var dypt takknemlig for den tiden jeg ga ham.

På en liten side note. Seks måneder senere, tok jeg min mor til Maui, Hawaii var vi mottatt mange gaver fra ånd

intuisjon

11. Hva gjør du kreve din intuisjon Fully
  12. *** Viktigheten av tilgivelse: Hvorfor Revenge Har ikke Work
  13. Din Høyere Self
  14. Tvileren Thomas eller Nøye Skeptic?
  15. Paranormal Psychic
  16. Inn i en ny verden der løven fastsetter med Lamb
  17. Kjærlighet Lives innenfor sannheten av dine Heart
  18. 4 måter å motta Psychic Impressions
  19. Synsk drøm Spådommer & Mareritt:. Hvordan du bruker dem til å gjøre positive Changes