Separate virkeligheter & Fear

I dag gikk jeg for å sjekke tilstanden på loggen broen som &'; s på vei til den perfekte Vortex. Dessverre oppdaget jeg det ble vasket bort av regnet. Jeg fikk en følelse å gå nedstrøms og se om det var en annen måte å komme over bekken. Lite visste jeg at mange leksjoner om separate virkeligheter ventet meg!

Plutselig kom jeg over et dusin små grupper av tenåringer i badedrakter nyter sin arbeidskraft dagen. De kommer hit for å få i nærheten av vann. En liten vannsklie ble opprettet fra regnet og de ble tatt svinger sklir ned det! Jeg gikk gjennom ulike grupper av dem, prøver mitt beste for ikke å glaner på jenter i bikini! Jeg var i min fotturer utstyr med Booney lue og ryggsekk, men egentlig jeg gjorde &'; t føler malplassert – dette er Sedona!

Jeg stoppet en gang på en stund, speiding etter et sted mine klienter kunne lett krysse bekken. Det slo meg at når jeg kommer til dette spesielle stedet, er jeg her med en sterk åndelig intensjon og disse fantastiske tenåringer i sin egen måte er også. De er i en annen virkelighet enn meg, men kanskje det samme under. Jeg gjorde &'; t føler de hadde invadert “ mitt sted &" ;. Jeg likte å se sin avslappede holdning og se dem være i nåtiden som er absolutt et mål av alle mine klienter.

jeg endelig så et sted å krysse der vannet var grunt nok. Jeg tenkte det kunne være morsomt å ha mine klienter ta av seg skoene og vasse over bekken. Vann er en kraftig healer. Det slo meg at jeg var ca 100 meter fra en favoritt stigning av meg og trodde jeg &'; d gå for det!

Når du ser på denne stigningen, ser det farlig! Det er ingen tvil om det! Det &'; s alle gigantiske skarpe steiner som går rett opp på ca 45% vinkel - veldig bratt. Men det er ikke hvor nær så vanskelig som det ser ut. Jeg elsker dette klatre og har gjort det fire ganger. Jeg tar aldri klienter her – ingen bekymringer! Når du kommer inn i stigningen, det ser ut til en usynlig trapp til toppen. Bare ikke se ned!

Så begynte jeg av, høre tenåringer snakker og ler bak meg ca 150 yards som jeg klatret. Dette kastet meg litt; vanligvis det &'; s rolig som jeg gjør oppstigningen. Jeg var å flytte godt i ca to minutter og kom til et vanskelig sted som ble utsatt og plutselig følte meg litt frykt. Jeg følte meg adrenalin som ønsker å rase gjennom meg og hjertet mitt begynner å slå litt raskere. Dette sjokkerte meg! Som jeg sa, jeg elsker denne stigningen og har aldri følt frykt her. Jeg lurte på hva som var opp! Jeg var redd for å falle foran disse tenåringer? Jeg var fortsatt i lys av dem. Kan være.

satt jeg mot en solid stein og hadde et glass vann, beroligende meg selv, husker jeg gjorde dette klatre et par ganger, og at mine tanker var å skape en viss frykt. Jeg gjorde &'; t virkelig vet hva disse tankene var.

Etter at jeg hvile noen minutter, begynte jeg å klatre igjen, holde fokus. Jeg var å flytte jevnt og deretter etter et minutt, følte jeg frykten som ønsker å slå ned på meg igjen! Dette var definitivt en annen virkelighet enn forrige gang jeg gjorde dette!

Faktisk, siste gang da jeg var på bunnen av klatre, et eldre par kom over meg å spørre hvilken vei stien var. De så ut til å være i deres sent 60 &'; s og jeg la merke til deres alvorlige fjellsko. Jeg spøkte og sa: “ Vel, jeg kommer opp på denne måten (peker opp!), Og du &'; re mer enn velkommen til å bli med meg &"!; (Jeg var spøk). De tok ett blikk opp og sa: “ Jada, det ville være flott &"!; Jeg ble litt sjokkert! Så vi gikk opp, og jeg vil fortelle deg – de ut-klatret meg! Da vi kom til toppen, var jeg andpusten og så bort på dem, og de ble bare stående deres rolig, ikke engang sukk! Jeg lo og sa: “ Dere virkelig gjør meg se dårlig &"!; Vi lo. “ Kan jeg spørre hvor gammel dere er &"; Få denne — han var 74 og hun var 69! WOW! Er disse fantastiske menneskene i den samme virkeligheten som sine brygger? Don &'; t tror det!

Tilbake til frykt. Jeg roet meg selv igjen, minner meg selv til å gå sakte og forsiktig, og alt ville bli bra. Jeg gjorde det til toppen i ca fem minutter – veldig andpusten denne gangen! Frykt kan trette deg svært raskt.

Jeg satt og tenkte på denne opplevelsen, og innså at dette var virkelig et eksempel på separate virkeligheter, men atskilt i meg i motsetning til noen andre. Steiner eller klatre ikke hadde &'; t endret, bare mine tanker hadde. Jeg gjorde &'; t vet nøyaktig hva de tanker var. Noen ganger er det &'; s ikke viktig å vite, men å forstå at kvaliteten på dine følelser tilsvarer alltid kvaliteten på dine tanker. For meg denne dagen, fikk jeg en litt dypere som prinsipp. Og jeg så nok en gang at det å forstå egne realiteter kommer gjennom å forstå den sanne natur “ trodde &";

Også, jeg følte det var godt å oppleve denne typen frykt i dag — det ydmyker deg. Men enda viktigere, det hjelper deg til å forstå andre folkeslag frykt og hvor alvorlig de kan føle det. Du forstår sin virkelighet litt. Og brødre og søstre, jeg tror det er ingenting viktigere enn å prøve å forstå og ha medfølelse for våre medmennesker.

En helt vanlig dag her i Magic Kingdom
 !;

opplysning

1. *** Den Gode Gud Versus Evil Devil: Del 1. The Devil og Vår Evil Inclination
  2. Avdekke The Illusive Ego
  3. The Mandala Set
  4. Hvorfor er forandring så jævla vanskelig?
  5. Slo The Case, Guds Way ... Vinne Injustice
  6. Omfavner Ideologisk Difference
  7. Slående en ny sti - Catalytic Handling mot Happiness for All
  8. Kallet til Evolve
  9. Finne Joy
  10. *** Selv elsker Affirmations
  11. *** Vær en kjærlighet - finder, ikke et feil finder
  12. Hvorfor Intentions & Affirmations kanskje ikke fungerer - Del III: Konkurrerende Intentions