Tenne Din Romance med Surprise

Forrige uke min kone, Pam, fortalte meg at hun hadde en overraskelse til meg på torsdag og fredag. Jeg tenkte ikke så mye om det og merket disse to dager fri. Pam har en historie med planlegging morsomme lille overnattingsturer for oss, så jeg antok at må være tilfelle.

Vi kom opp som vanlig torsdag morgen og dro til treningsstudioet. Interessant var det ingen poser pakket, ingenting var i lastebilen, og hun fortalte meg bare å bære jeans og en t-skjorte. Vi kjørte for å få drivstoff og stoppet for en frokost burrito. Deretter Pam fortalte meg å kjøre til den private flyplassen i nærheten av hjemmet vårt.

Når vi kom til flyplassen, Pam endelig informert meg at hun hadde planlagt en fire dagers tur til å gå fotturer i Grand Teton-fjellene utenfor Jackson Hole, Wyoming. Som jeg nevnte i forrige uke, satte vi den turen på vår drøm bord i januar, men jeg hadde bestemt det var ikke til å skje i år på grunn av timingen.

Turen minnet meg hvor flott det er å virkelig Lev hvert minutt med en kone som forstår viktigheten av overraskelsesmomentet. Hun hadde klart å planlegge alt fra leiebiler og campingplasser til elverafting, alt uten meg noen gang å ha en anelse. Hun jobbet for å dekke mine menneskelige behov av eventyr, variasjon og overraskelse. Vi har en fantastisk forhold fordi vi er alltid tenker på måter å møte hverandres behov og for å gjøre hverandre fall in love all over again. Hun har mestret den kunsten!

Det var vakker som vi fløy over Rockies på 14.500 fot, beundrer hele verden under. Da vi kom inn i Jackson, kunne vi se Tetons i det fjerne. Etter en perfekt landing, vi hoppet i vår leiebil og ledes av å finne vår første stopp, Jenny Lake, hvor vi hadde planlagt å sette opp leir for natten en.

Jenny Lake er en nydelig naturlig innsjø laget fra smeltende snø. Etter en deilig middag på Cowboy Bar i Jackson, Wyoming, dro vi tilbake til våre telt for natten. Den 32F grad chill i luften var forfriskende, som vi krøp i våre Kilimanjaro soveposer.

I morgen, skrudde jeg opp leiren komfyr og gjort Pam frokost. Den romantiske frokost ved et bål var den perfekte kick start på en dag med fotturer i Tetons! Gjennom hele dagen vi så vakre steder av natur, inkludert Hidden Falls, Inspiration Point og Cascade Canyon.

Ved å skrive inn Cascade Canyon, vi fant en stor bull elg, en ku og en kalv bare 100 fot fra oss ned i elven. Etter å ha sett dem på en stund, vi fortsatte opp canyon, hvor vi fant en fin flat stein å bruke som vårt bord for lunsj

Kort tid etter lunsj, stoppet vi for å høre en av natur &'; s symfonier: a. oksen elg ringer over oss og coyotes hylende nedenfor. Senere på dagen, mens klatre ned Signal Mountain, så vi en svart bjørn kort på siden av veien, og vi forsøkte å følge ham ned en skitt sti. Mens vi mistet bjørnen, kom vi over en stor ulv, og litt senere, en okse elg stående på en åskam. Han var utrolig majestetisk

På lørdag sov vi i en liten bit, og da jeg &';. Stolt å si, begynte Pam hennes første bål. Vi utnyttet vår tid på lørdag ved å besøke Yellowstone National Park. Vi hadde lunsj på Old Faithful, så henne gå av, og deretter tok en tur gjennom Geyser Park.

For vår siste kveld, bestemte vi oss for å gi opp teltet camping og har en romantisk kveld på et hotell. Når vi treffer sengen den kvelden, vi krasjet hardt, noe som gjør opp litt tror jeg for de to netter tilbrakt sove på bakken. For noen grunn, synes bakken for å ha fått vanskeligere enn det var da jeg var i 20-årene -. Må være global oppvarming

På vår siste dag, vi har gjort vår vei tilbake til flyplassen via en naturskjønn kjøretur, håper på enda en sighting. Vi ble ikke skuffet. Vi fant to bjørner opp i et tre å spise bær. Det var fantastisk, og vi fikk noen flotte bilder.

Vi tok tid å fly over Jenny Lake og høyre langs Tetons, før kursen sørøst mot hjemmet. Flyet er vakre over Rockies, og det var en fin måte å bryte opp en overraskelse helg som fanget essensen av å leve hvert minutt for meg. Det minnet meg om at naturen er inspirerende. Det brakte meg hjem og minnet meg om hvorfor jeg elsker Rockies. Og viktigst av alt, turen minnet meg om hvordan pris jeg er for å ha en kone så flott som Pam.

Neste gang du tror du trenger en komme bort ferie, planlegger betydelige andre en helgetur i stedet. Don &'; t fortelle dem hva du &'; re gjør. Bare fortell dem til å planlegge tiden av – og overraske dem med den tiden av sitt liv. De vil elske deg for det

Gjett I &';. D bedre få planlegging !!!

[Ed. Merk: Har du en nyttig tips om hvordan du Lev hvert minutt
? Del det med everone på Levende Every Minute Facebook Page]

intimitet

1. Slow Down, Cowboy!
  2. Ekteskap Problem Advice
  3. Få Ex kjæreste Tilbake ved å vise henne at du er fascinerende og Obtainable
  4. Kommunisere med din Lover
  5. Bruk dine 5 sanser: Ancient Secrets of Seduction
  6. *** Kjører du fra intimitet?
  7. Relasjoner: Hvorfor noen mennesker føler unlovable
  8. Fortid og fremtid Marriage Institution
  9. Bryllupsfotograf - bryllup i kulturer rundt world.
  10. *** Er du en person som er åpen for å bli Elsket
  11. Det var kjemi. Hva skjedde
  12. Hvorfor menn gjør det de gjør og hvordan du endrer It
  13. Forholdet Help: Transform Your Marriage Med en Question
  14. 4 måter å drive kjæresten din Nøtter i Bed og gjøre ham anmode du for More
  15. Er du Hjerte Smart
  16. 17 tips om hvordan kan selvbevissthet gjør det mulig å utvikle en vellykket Intimate Relationship
  17. Emosjonell Fitness for Intimacy: Intimitet gjør oss Vulnerable
  18. Hvordan unngå en Lykksalig Law of Attraction Sivil Fra Turning Sour
  19. Er du med den rette partneren?