La Journey Bli den Goal

For å forstå dette blogginnlegget, du må vite at jeg har en ting for naturlige vannforekomster. Når vi var ute og reiser i løpet av min barndom, ville jeg skjener ut i elver, innsjøer, dammer, eller havet når det er mulig. Jeg elsker å være i vannet, elsker følelsen elva strøm, bølger, steiner og sand under føttene mine. Jeg elsker lyden av vann som strømmer, fallende, og krasje.

Vann hjelper meg å koble til meg selv. Det hjelper meg styre min kreative flyt (som er noen ganger sterk og overveldende). Det hjelper meg tillate mine følelser til å flyte. For meg representerer det alt gledelig i livet.

Så, når jeg planlegger en ferie, innebærer det en naturlig kropp av vann, eller flere. Forrige uke, min mann og jeg feiret vår tolvte jubileum med en ferie i Estes Park, Colorado. Jeg har bestilt en perfekt liten leilighet med utsikt over en bekk. Jeg speidet turstier som er involvert elver og innsjøer. Våre rom hadde en gigantisk boblebad.

På den første dagen av turen vår, min mann og jeg satt av til å gå rundt flere innsjøer. Vi brukte hele dagen meandrerende ved en bekk, dyppe tærne i sjøen-vann, og nyter den majestetiske fjellandskap. Det var avslappende og morsom, men litt mer befolket enn vi ønsket. Så, på den andre dagen av vår tur, vi satt av på en lengre, mer avsidesliggende sti.

La meg bare ta en pause for å si at for noen grunn, vi var sørgelig uforberedt. Normalt to altfor ansvarlige borgere med perfeksjonist striper, vi klarte å fullstendig blåse det når vi pakket for turen. Min mann, gadget mann, glemte sin GPS. Vi begge glemte vår regntøy. Jeg glemte mine fjellsko. (Ja, jeg skjønner at jeg skulle på en fjelltur Tro meg..)

Vi kunne &'; t stå tanken på å gå glipp av en vakker tur, så vi gikk videre til tross for vår mangel på utstyr. (Veldig dårlig idé.) Iført mine gamle joggesko og bønn for en solrik dag, jeg tok ledelsen da vi startet opp i fjellet. Det var den perfekte stien. Ikke bare gjorde det følge en krasj foss for miles, men det lovet en nydelig fjellvann på toppen. Det ble fotturer nirvana. Jeg var så spent på å se fjelltoppen innsjøen jeg kunne knapt stå det.

Min mann ble nyter fotografering muligheter, så vi flyttet på en rask tempo ispedd lange pauser for bilder. Jeg nøt de små bekkene som krysser vår vei, samt fossen av til venstre. Lyden var fantastisk – en melodi som ingen andre.

Vi gikk videre, opp på fjellet. Opp og opp, og opp. Og oppover. Stigningen var jevn og intens. Svetten rant ut av meg. Mine muskler verket. Mine hamstrings ropte. Flere ganger, vi stoppet for å vurdere. Skal vi snu? Hver gang, ristet jeg på hodet, fast bestemt på å komme til sjøen. At mile tre-ish (ingen GPS, husker) Jeg følte at vi kunne gjøre det. Rundt fire, tenkte jeg vi kunne sannsynligvis gjøre det. Rundt mile fem, vi stoppet og så på de illevarslende tordenskyer samle over oss. Vi så på bratt skråning foran oss. “ jeg virkelig, virkelig, ønsker å se at sjøen, &"; Jeg sa. Vi smidd framover.

Et sted mellom mile fem og seks, stoppet jeg. Jeg satte meg ned på en stein. Jeg sjekket ut med kroppen min. Jeg husket at jeg &'; ma sinn-kropp trener, og en del av det betyr å vandre min tale. Det betyr ikke bare å hjelpe andre mennesker, men å hjelpe meg selv. Det betyr å lytte til hva kroppen min har å si, selv om det spiller &'; t matche mitt mål i tankene

Ja, jeg virkelig ønsket å gjøre det til sjøen, som var på 6,3 miles.. Vi var så nær.

Mine muskler minnet meg på at vi måtte overleve turen ned. Mine føtter, noe misfornøyde fra juling de ble tatt i de dumme joggesko, hadde en klar mening. Mitt hjerte så på tordenskyer over og visste at det var på tide å snu. Jeg ønsket å nyte min tur, ikke ende opp med store smerter eller fare bare fordi jeg hadde et mål i tankene

La &'; s. Få reell her. Jeg elsker innsjøer, det &'; s sant. Men rundt mile 4,5-ish, ser innsjøen omgjort til et mål. Det ble om slutten, ikke reisen. Det ble en annen måte å føle seg godt om meg selv gjennom bragd i stedet for bare fordi jeg eksisterer. Det wasn &'; t om å lytte til kroppen min, hedre min sannhet i det øyeblikket, eller noe annet så edel. Det wasn &'; t serverer meg å holde sjøen mål lenger, og likevel ble jeg presser for å oppnå det

I &';. Har gjort det et par ganger før i mitt liv. Bare et par, I &'; m sikker. Det &'; s ikke liker det &'; s gigantisk mønster eller noe. Eller noe jeg &'; ve jobbet i årevis for å finne en balanse i livet mitt i stedet for stadig presser meg selv. Eller selve grunnen jeg endte opp med å ignorere meg selv i år, og lider av kroniske smerter som resultat.

Hei, den gode nyheten er at jeg innså, i det øyeblikket på fjellet-nesten-top, som jeg var falle tilbake til dette mønsteret. I et øyeblikk, så jeg valget, akkurat der. Smi videre og ignorere alle signalene fra innsiden, eller snu og være godt i sinn, kropp og ånd.

Det var et sannhetens øyeblikk. Det var et fjell av sannhet.

Vi snudde. Vi gjorde &'; t se innsjøen. Vi gjorde &'; t seg fast i tordenvær. Vi nyte fossen, trærne, lukten av skogen, fugler, gjengen, og den kjølige luften. Vi likte å være sammen med hverandre, på reisen. Vi likte å flytte våre organer for de nesten tolv miles av fotturer. Vi føler lettet over å være bare et par miles fra bilen når torden startet. Vi hadde en fantastisk dag

Hvis vi &';. D har hatt vår regntøy, hvis jeg &'; d hadde mine fjellsko, og hvis vi &'; d igjen en time tidligere, jeg forestille kroppen min ville ha vært gung ho for innsjøen. Men i det øyeblikket, i de situasjonene, det fortalte meg hva som var best for meg. Det var rett. Mine føtter ble ramponert og verkende da vi kom til bilen, og jeg kunne ikke ha gått en annen mil uten lidelse intens foten smerte. Som det var, jeg tok bare av meg skoene og stakk føttene i elva. Hevelse borte. Jeg var utrolig glad for å være i live og vel snarere enn i en sommer regnstorm uten utstyr

Fordi jeg &';. Har blitt vant til livet tjene opp interessante leksjoner, tenkte jeg mye om innsjøen på vei ned fjell. Jeg innså at jeg &'; ve fått litt målrettet siste i mine kreative prosesser. I &'; ve vært pådriver i stedet for å lytte. Ikke mye, men akkurat nok til å rote opp likevekt. Mother Nature, stadig den klokeste sinn-kropp coach, minnet meg om at målet er ikke hva det &'; s handler om. Det &'; s ikke om innsjøen. Det &'; s om turen. Det &'; s om selskapet. Det &'; s om kongler og skogen lukt og dyrene

Det &';. S alltid, alltid om reisen

Jeg fortelle deg denne historien i dag i tilfelle du har en wee bit av. en tendens til å presse, ignorere, og press deg selv mot mål. I tilfelle du også glemme at du &'; re allerede perfekt, du &'; re allerede verdt, enten du gjør det til toppen av fjellet eller ikke. I tilfelle du blir hard mot deg selv i stedet for bare å vandre langs, snu rundt når det &'; s rett for deg, og la noen mål slippe unna. I tilfelle noen ganger glemmer du at å slutte kan være like modig som etterbehandling.

Ditt sinn kan ha mål. Ditt sinn kan legge vekt på dem. Det kan legge en masse ting til dem – en følelse av egenverd, et mål på suksess, etc. Kroppen din vil fortelle deg hva &'; s faktisk riktig for deg, i hvert øyeblikk, på hver tur. Det vil lede deg til noe utover overlevelse. Det vil føre deg til trivsel, glede, kjærlighet, tilfredshet, og avslapping.

Ironisk nok er vann muligens det beste eksempelet på hvordan vi skal leve kreativt og nyte livet. Det &'; s stadig flyter, stadig skiftende. Det spiller &'; t stopper ved sjøen på si, “ Ah, der jeg er nå ferdig. Jeg har oppnådd denne innsjøen og jeg har nå kommet &"; Nei, den beveger seg stadig fremover, i trickles, i regndråper, i overspenning, i bølger. Det &'; s alltid i bevegelse, væske, skape noe nytt i det øyeblikket den er ferdig å lage hva som kom før. At &'; s hvordan jeg ønsker å være, som jeg skriver, undervise og vokse. Jeg ønsker å nyte prosessen så mye som jeg nyte ankomster. Jeg ønsker å være flytende, flytting, og klar til å endre min rute og la gå når det &'; s hva som må skje

Til dere sier jeg dette:... I dag, nyte turen
  ;

indre fred

1. Våre Daily Prayers
  2. Hvordan å gi slipp på Emotional Stress
  3. Den metafysiske Power Of The Runes
  4. HAR håndfaste bevis og moderne vitenskap virkelig gjort oss lykkelige?
  5. Hvorfor vi ofte sliter med forgiveness
  6. 5 tips for å hjelpe deg å føle stor om Life.
  7. Spirit Woman
  8. Tarot Affirmations, Seks av pentacles for Payback, Compensation
  9. Å lære å elske oss selv, noen teknikker!
  10. Leve fra love
  11. Nær døden opplevelse og Satori - Deres Common Grounds Inviter oss for en dyp Picnic
  12. Frihet fra stress og Worry
  13. Dyrker Bærekraftig Personlig Peace
  14. Soloppgang og forplantning av SATYUGA ELLER GOLDEN ERA
  15. Gangaji - Silent Bevissthet er levende i You.